Re: SDI problem

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 11:33:02 MET

"Wojtek Piecek" <woju_at_pingwin.waw.pl> wrote...

> Juz nie przesadzajmy. Zaraz sie okaze ze dzieki wam (020..) my mamy
lepiej,
> czyli ze na Was pasozytujemy ...

> To zupelnie inna sprawa.

Pogodze Was obu. Na Was, na mnie i jeszce milionach
020 i SDI zeruje od lat banda tych poprzyspawywanych
do koryta jaki i ich pomagierow tych dwuleworekich ktorych
jedyna niezaprzeczalna zasluga bylo odkrycie perpetum-mobile
a mianowicie faktu ze:
IM GORSZY(WOLNIEJSZY) DOSTEP DO INTERNETU I IM WIECEJ
DLUZEJ DO NIEGO DOSTEPUJACYCH SCZEGOLNIE PRZEZ
DIALUP TYM WIEKSZA KASA I TYM MNIEJSZA ROBOTA.
NIE TRZEBA NIC ROBIC ABY FRAJESTWO POPROSTU PCHALO
SIE Z KASA DRZWIAMI I OKNAMI.
Na marginesie co dialup-owcy sadzicie o ofercie neti 69zl za
100godzin dostepu(polaczenia). Za taki dostep placilem do niedawna
sierotce(bo biedna i mala) tepsie 700zl(wliczjac w to ok. 10 zerwan
polaczenia dziennie)

miab