Re: POL-34

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 12:50:43 MET

Pewnego dnia, a było to Tue, 31 Oct 2000 08:15:15 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <konrad_at_intelcom.pl> i powiedziała:

[..]
>Chodzi mi o węzęł w Białymstoku (BIAMAN). Studiowałem na politechnice, więc
>wiem, jaki poziom usług administracyjnych świadczą. Natomiast bardzo często
>słyszałem uwagi, właśnie z Poznania, że ruch komercyjny jest dużo słabszy od
>akademickiego.

Jest. Przez pewien czas (zdaje się na okres awarii) pakiety były rutowane
przez Dante. Obecnie przez ebone'a. O ile ten pierwszy dawał w miare stały i
stabilny transfer o tyle ten drugi działa jak wiatr zawieje. Czasem
rewelacyjnie, a czasem szkoda gadać.

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/