Re: SDI problem

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 18:35:13 MET

"Andrzej Bort" <bort_at_silesia.linux.org.pl> wrote...

> Nie, panie "miab". Nie za pieniądze podatnika, ale za to, co
> płacą providerowi (w tym przypdaku TPSA), czyli 160zł/m-c.
> Dokładasz się do tych pieniędzy? Nie. Więc racz zamilknąć.

Dokladalem sie przez lata i teraz tez sie dokladam.

> 1. Płacisz? Wymagaj.

Place w tym rowniez podatki. Od kogo moge wymagac?

> 2. Obowiązku korzystania nie ma, jest tylu innych komercyjnych
> operatorów, czyż nie?

Wlasnie nie. Ze szczegolnym uwzglednieniem zadupia kraju.

> Nie tylko twojego, ale co to ma do rzeczy?

Sugerujesz ze przez lacze 160zl/miesiac,do tepsa, w dzien powszedni
w porze dziennej da sie sciagnac w rozsadnym czasie (tzn. w
kilka-kilkanascie
godzin) RH i 12 odcinkow StarTreka (w dość dobrej jakości)
,i ze jest to lacze nie dotowane przez innych?
Mozesz mi zdradzic gdzie takie lacza rozdaja?

> Mam TV - korzystam, mam radio - korzystam, mam komputer -
> korzystam. Mam sieć - korzystam. Mnie się to wydaje normalne,
> ale ja tam truskawki cukrem posypuję.

TV i radio mogl bys juz odstawic

> Wszyscy użytkownicy są równi ale niektórzy są równiejsi od innych.

Z tym to sie moge zgodzic.

A na deser po truskawkach z cukrem zagadka.
Ile godzin dluzej musieli sciagac dialupowcy swoje informacje przy
zalozeniu ze w warunkach szczytu(przepelnienia sieci) transfer wynosi
dla nich w poblizu 3MB na godzine, a osoba mogaca uzyskac wyzszy
priorytet transmisji w tej samej sieci sciaga w tym czasie 10GB informacji?
Mi wychodzi ze ok 3300 godzin co daje ok. dwadziescia tysiecy zlotych
plus VAT z kieszeni dialupowcow. Chyba ze przekazy dla pewnych
uzytkownikow wogole jej nie obciazaja?

miab