Re: Czy ktos cos wie o operatorach?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 12:04:39 MET

Nawiązując do postu z 29 Oct 00 01:17:47 GMT autorstwa Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl):
: Np. MAN krakowski istotnie posiada AS-a, i co z tego? Ponad wszelka
: watpliwosc _korzysta_ z POL34 zeby wyjsc gdziekolwiek poza MAN... Albo z
: TPNET-u, do ktorego tez ma lacze - nota bene lacze to jest wrecz
: tragicznej jakosci - i nie wiem czy nie lepiej byloby, zeby go nie mial i
: korzystal _tylko_ z POL34 - mam wrazenie ze glowna bramka POL34-TPNET
: chodzi nieco lepiej...

Heh, przy obecnej częstości padania łącza POL34-Dante albo
Cyfronet-POL34, jeśli Cyfronet by zrezygnował z łącza do Tepsy, to by
czasami w ogóle był odcięty od świata.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy pisze calkowicie prywatnie.