Re: jak powinny chodzić pakiety (Lamerskie)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 17:00:31 MET

Dnia 31 Oct 00 o godz. 9:56, Szymon Sokół napisal(a):

> Jaroslaw Rafa wrote:
> [----]
> Do TEN-155 nadal jest całkiem przyzwoicie - wypróbuj np. www.cern.ch.

Wiem, wiem... zreszta CERN jest chyba tylko 6 hopow od nas... IMHO rekord
Europy, bo z reguly to routing po Europie sobie tak fajnie krazy... ;-)

> Źle jest do USA, bo na ruch do USA jest wydzielone tylko 10Mbps z tej łącznej
> przepustowości 34Mbps,

Czy to jest dalej na pewno 34 Mbps? Bo juz jakis czas temu slyszalem, ze w
tej chwili jest 45 Mbps, z czego 25 do Europy i 20 do USA...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl