Re: jak powinny chodzić pakiety (Lamerskie)

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 18:17:09 MET

On Sun, Oct 29, 2000 at 02:16:05PM +0000, Piotr Kucharski wrote:

> Z całym szacunkiem, ale zaktualizuj może swoje informacje, bo
> swoimi przypuszczeniami ludzi w błąd wprowadzasz. Albo po prostu
> trzymaj się tego, co wiesz na pewno.

Dziekije za szacunek ;-)

A na powazniej - edu gdzie kiedys siedzialem mialo dobre kontakty z naskiem.
Dzieki temu wiem ze kiedy ruch zew (skala kraju) szedl przez pol34 to byla
TRAGEDIA. Kiedy akurat padlo lacze przez pol34 (opisywany wczesniej
przypadek amina pol34 ktory nie mogl sie zajac awaria bo mial akurat sesje.
Autentyk) przelaczani bylismy na telie (my == warszwa edu). Na lacze
komercyjne, wtedy juz nizsze niz te slynne 155 :-). Efekt - transfer x10.
Malo - pracowac w stanach zdalnie sie dawalo!

Moze to jest tak ze tym razem Warszawa dostala w tylek i preferowane byly
raczej organizacje poza-warszawskie (budujace siec), ale z Warszawy bylo
wlasnie tak.

--w

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.internet.polip
http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip