Re: ukrycie IP

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 19:24:53 MET DST

Dnia 24 Oct 00 o godz. 23:40, Rafal Maszkowski napisal(a):

> Cos sie nie zgadza, bo lynx radzi sobie z tabelkami.

Wlasnie: radzi sobie. Chyba, ze cos sie zmienilo w najnowszych wersjach
lynxa (ostatnia, ktora ja znam to 2.8.3) ale jezeli nie bylo jakiejs
rewolucyjnej zmiany, to to co robi lynx z tabelkami to jest wlasnie
zaledwie "radzenie sobie". Do w miare poprawnego ich renderowania jest
baaaardzo daleko... A links to robi OK.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl