Re: Czy ktos cos wie o operatorach?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 14:22:28 MET DST

> Moge wykupic 2 Mb do ZigZag'a. i radiowy (pewnie ok. 32kb z tym samym
> cir'em) do Tele2.

Kilka dni wysłałem posta pt. Precz z POLPAKIEM, w którym podałem tracert do
Tele2.
Zostałem raczej opacznie zrozumiany, bo tytuł był w zamyśle ironiczny, a
niektórzy (pozdrowienia dla Grzegorza Janoszki :-)) się serio wkurzyli.
Wracając do sprawy: Tele2 był i jest osiągalny z Polski via Stany i Ebone.
Patrząc z perspektywy użytkowników POLPAKU - a jest to główna sieć
komercyjna w Polsce - jest to raczej paranoja.

pozdrawiam,
ZS