Re: Dzisiejszy pad :)

Autor: Grzegorz Jakóbik (kot_at_ct.krakow.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 08:39:19 MET DST

A to ciekawe bo wczoraj miedzy godzina 13:00 a 16:00 cały Słupsk tez nie
mial netu

Czy awarie chodza parami ?

Czy moze w Warszawie padlo lacze a w Słupsku grzebali ?

Pozdrawiam

Grzegorz Jakóbik

Jacek Rzeuski wrote in message <39F7C68A.8F2861A1_at_neptun.gdansk.tpsa.pl>...
"Tomek Kawecki [TiM]" wrote:

> Podobno dziś padło całe Trójmiasto (dostęp przez TPSA)

Na ok. 2 godziny.

> Dzwoniłem do BOKu,Biura Napraw i CST bo moje SDI nie miało
> wyjścia na świat, a tam mi powiedzieli, że to nie tylko ja
> ale całe Trójmiasto padło, nieźle ;)
> W sumie mój wujas w pracy (Straszyn) też miał problem....

Bo padło główne łącze.

> Te 'grzebanie' TPSA sie kiedyś źle skończy ;))))

Jakby nie grzebali to dalej by nie działało. Natychmiast zabrali się za
usuwanie awarii i nawet szybko sobie poradzili.

PS. Wypadałoby rozróżniać awarie techniczne od błędów w rekonfiguracji
sieci.

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819