Re: Polpak &*(^$%!^^!$%^!%!%$!(

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 18:31:39 MET DST

dnia Tue, Oct 24, 2000 at 03:37:36PM +0200, Gucio napisal(a):
> czlowieku, sam polpak sie chrzani co dopiero mówic o bramkach do innych
> operatorów
ano .. :(((

> najgorsze ze klienci dzwonia do mnie ze wszystko chodzi powoli a ja
> wystepuje jako rzecznik tpsa
ja juz zaprzestalem, mowie ze u mnie jest wszystko ok i podaje telefon do
polpak-t, jak dzwoni kilkadziesiat osob to jest wieksza szansa ze ktos
odbierze... a z drugiej strony to komedia zeby do firmy telekomunikacyjnej
nie mozna sie bylo dodzwonic....

> wkurwia mnie to ze mogliby powiedziec robimy to i to potrwa tyle i tyle i
> koniec
musieliby zmienic polityke... narazie to co potrafia to powiedziec "kup pan
cira, bedzie lepiej"

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)