Re: rozpacz

Autor: leer (none_at_nowhere.org)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 07:57:06 MET DST

In article <MPG.145edfd255644d3c989689_at_news.tpi.pl>, jacek_at_nospam.com
says...

> To wszystko wydaje mi sie strasznie dziwne, bo z niektorych witryn
> zagranicznych transfer jest OK, ale z wiekszosci (Hotbot, Yahoo) niemal
> kompletnie niemozliwy.
>
> To juz mnie trwa ponad tydzien - na poczatku korzystalem z 0202122, potem
> 1 rok ze stalego lacza a teraz od kilku miesiecy mam SDI i jeszcze NIGDY
> tak fatalnie przez tak dlugi okres czasu nie bylo... Najgorzej, ze nie
> moge uaktualnic swoich witryn na zagranicznych serwerach, bo transfer
> przez ftp lezy u mnie kompletnie.
>
> jacek

Bo to jest tak:

Polpak podzielil swoje lacza miedzynarodowe na dwa kanaly, jeden przez
Teleglobe do Nowego Jorku a drugi takze przez Teleglobe do Frankfurtu. W
zaleznosci od tego gdzie jest serwer docelowy (tj. jak jest
skonfigurowany routing, lokalizacja fizyczna nie ma znaczenia) transfer
idzie albo przez Nowy Jork (dobrze, prawie nie gubi pakietow) albo
Frankfurt (zenada, gubi b. duzo pakietow). Zrobcie sobie trace'a do
www.infoseek.com oraz www.telia.se to zobaczycie w czym rzecz.

Pozdrawiam,
Tomek