Re: netoholizm

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 22:47:45 MET DST

On Mon, 23 Oct 2000 20:53:48 +0200, "Karolina Latek"
<idrilla_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Czesc:)
>Mam na imie Karolina i jestem na piatym roku psychologii. Jak sie domyslacie,
>jestem wlasnie w trakcie pisania mojej pracy magisterskiej, ktorej temat
>brzmi: "Alkoholizm i netoholizm - rodzaje uzaleznien jako ucieczki przed
>zagrozeniami". Temat ten jest mi dosc bliski bo sama sie swojego czasu nie
>moglam oderwac od internetu, na szczescie bylo to dawno;):)
>Mam jednak do Wszystkich Czytajacych wielka prosbe: moze ktos z Was, kto uwaza,
>ze ma problem dotyczacy niemoznosci oderwania sie od tego jakze absorbujacego
> [...]

Chętnie wezmę udział, ale raczej w badaniach alkoholizmu. Z największą
rozkoszom poddam się testom. Proszę o kontakt, podam adres, pod który
należy nadsyłać próbki alkoholi.

Chciałbym jeszcze poinformować, że mój alkoholizm jest spowodowany
trudnościami w dorwaniu się do Internetu. Wobec obecnej sytuacji w
telekomunikacji, stan ten powinien potrwać długo. Jednak, zważywszy na
fakt, że nasz wspaniały kraj był wielokrotnie podmiotem interwencji sił
nadprzyrodzonych, może zdarzyć się cud (np. stałe łącze w przyzwoitej
cenie). Wobec powyższego z badaniami należy się pospieszyć.

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl
PS1. Czy tylko ja widzę jakąś nieścisłość w "rodzaje uzaleznien jako