lacze 2 MB cir 32 chodzi wolno

Autor: Marcin (mrowieck_at_aol.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 11:17:24 MET DST

lacze 2 MB z cirem 32 podpiete przez cisco 1601
paru klientow wewnetrznych chodzi mi jak krew z nosa
niby mam od czasu do czasu szpile do 2MB ale generalnie mrtg
pokazuje ze lacze ma ruch
out max 56.6 kB/s srednio 12.1 kB
in 186.2 kB/s (96.5%)ale to taki jeden strzal w niedziele a teraz
tez do 50 ledwo dociaga srednia to 8966.0 B/s
Czy to lacze jest juz zatkane i trzeba brac nastepne czy cos jest nie
tak
Ogladam sobie statystyki u innych i widze ze na laczu 2mB mrtg potrafi
pokazac znacznie wyzej
pomoc nie wiem co robic kyupowac nowe lacze bic kogos w telekomunie ?
dac cira 256 ?