Re: No wlasnie, o co w tym wszystkim chodzi? (bylo: NASK (rekord))

Autor: piotrek (pki_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 15:32:41 MET DST

On 22 Oct 00 12:45:28 GMT, newrom_at_rp.zax.pl (Roman Niewiarowski)
wrote:

>postaw sie w takie sytuacji po stronie NASK, otrzymywaliby tysiace listow z
>prosba o uzasadnienie a podejzenia o to iz urzednicy tej instytucji dzialaja
>wg wlasnego widzimisie a nie regulminu wystepowalyby znacznie czesciej.
>Choc z drugiej strony wolalbym otrzymac odpowiedz "bo nie" niz nie otrzymac
>zadnej..

Zaraz, czegos tu nie rozumiem!

Przeciez domene nalezy rejestrowac domyslnie!
A jesli narusze czyjes dobra osobiste np. rejestrujac domene
'coca-cola.pl' (chyba jeszcze nie zarejestrowana) lub
'mam-w-dupie-dobre-obyczaje.pl' to od tego jest sad powszechny.

Po co nam jeszcze cenzor po drodze?!

Pozdrawiam

Piotrek