Re: NASK (rekord)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 11:28:33 MET DST

Dzien dobry,

On Sat, 21 Oct 2000, Mirek Luc wrote:

> Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
>
> : Anonimowy adres nadawcy utrudnia ustalenie kogo posmarowac, zeby szybciej
> : jechalo.
> Chcesz kogos tu "posmarowac"...?!

Zalezy od wielkosci oczekiwan. :)

> Zareczam, ze dostaniesz odpowiedz bardzo krotka, tresciwa i konkretna.
> Moze mnie chcesz "posmarowac"?!:) No taaak, nie ma to jak wlasny
> Mercedes najnowszego modelu zamiast MZK... I jeszcze willa pod W-wa...
> Przestan moze w koncu bredzic! To tylko uprzejma i delikatna *na
> razie* prosba.

Nie oczekuje delikatnosci, tylko rejestrowania zgloszonych domen w
terminach okreslonych na stronie WWW NASK.

Przykladzik kolejny.

Dzwonie w piatek do NASK. Po _pol_godziny_ ktos raczy podniesc
telefon. Rozmowczyni nie wie dlaczego domene zarejestrowano po blisko 5
miesiacach od zgloszenia. Nikt w tej sprawie nie ponaglal, nie zglaszal
sie, wniosek i rejestracja przelezaly 5 miesiecy i nagle - buch -
rejestruja. Dziwimy sie obydwoje, z tym ze ja mniej (rozmowczyni swiezo
zatrudniona w NASK).

Kolejne pytanie dlaczego nie sa zarejestrowane dwie domeny zgloszone 13
wrzesnia, czyli 1 miesiac i 7 dni temu. Okazuje sie, ze 1) wnioski od
klienta dotarly, 2) formularze dotarly, 3) prawidlowo wypelnione. Moja
rozmowczyni z NASK nie wie dlaczego te domeny nie zostaly zarejestrowane,
rzuca luzna hipoteze, ze moze podpis pod wnioskiem jest zly?

Pan Luc swego czasu domagal sie, zebym wskazal kto ma w NASK oczekiwania
przekraczajace oficjalny cennik tej firmy. Odpowiadam: ten kto spowodowal,
ze jedna zamowiona domena rejestrowana byla 4 miesiace i 21 dni, a dwie
dalsze domeny rejestrowane sa od 1 miesiaca i 9 dni. Mimo, ze zlozone
zostaly prawidlowe wnioski & formularze.

Krzysztof Czuma