Re: rozpacz

Autor: mch (mch_at_bankier.pl)
Data: Sat 21 Oct 2000 - 11:32:19 MET DST

> Dzieki, to juz mi troche razniej. Mam tylko nadzieje, ze na weekend nasi
> dobroczyncy z TPSA zrobia przerwe w pracach i dadza nam niewdziecznikom
> troche posurfowac...

niestety :(
W tygodniu tpnet u mnie chodził normalnie (tzn. bardzo źle) natomiast dziś
(=sobota 21.X) padł prawie całkowicie. 250 postów z news.tpi.pl ściągało się
około 30 minut (ciągłe gubienie połączenia z serwerem).

Właśnie piszę reklamację (w sumie nie wiem po co, i tak jej nie uznają).

I tym pesymistycznym akcentem kończę,
mch
w-wa bielany