Re: CIR i cisco

Autor: Arkadiusz Majer (asceta_at_box43.gnet.pl.NO.SPAM)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 18:27:57 MET DST

Na Cisco na laczach frame-relay nie podaje sie parametrow takich jak CIR...
mozesz wpisac sobie 'bandwith xxxx', ale to jest jedynie informacyjny
parametr. Gdybys mial urzadzenie DCE (takie na ktorym ustawiany jest zegar)
to moglbys najwyzej ustawic max. przepustowosc. Jako DTE mozesz zaakceptowac
takie jakie Ci zaoferowano.

Precyzyjniej-modemy negocjuja sobie jakas predkosc, np. 2Mbit, i to jest
twoje maksimum. Ale nie okreslisz na routerze jakie jest minimum. Jakbys
mial lacze ATM tam juz sa parametry opisujace PVC i okreslajace cechy
transmisji, ale dla F-R nie da sie tego zrobic. Takie parametry najwyzej
ustawiono Ci na jakims Passporcie.

am

Uzytkownik "Marcin" <mrowieck_at_aol.pl> napisal w wiadomosci