Re: SDI problem

Autor: Jerzy (qp_at_qp.kki.pl)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 14:54:01 MET DST

Kilka postów niżej pytałem o SDI. Nie wywiniesz mi się, wiem że używasz,
odpowiedz jak to się ma do zwykłego modemu. Chodzi o prędkość, pomińmy
kwestię dodzwaniania.
Pozdrawiam
Jerzy
Użytkownik dzidek <ppictures_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8sjjdo$c37$1_at_info.nask.pl...