Re: Ile central TPSA wysadzić?=

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na_mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 15:50:32 MET DST

Piotr Auksztulewicz <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

PA>To pewnie będą chcieli potwierdzenie przelewu...

Przecież przy zleceniu stałym, masz operację tylko na wyciągu z konta, a
tego chyba nie bedziesz pokazywał na lewo lub na prawo :)

PA>A tak w ogóle, to od kiedy reguluję rachunki za telefon poleceniem
PA>zapłaty nie ma żadnych problemów. Przedtem zdarzało się dostać upomnienie,
PA>bo świstek z poczty nie doszedł na czas.

Jakieś dwa miesiące temu wrocławska tepsa wysłała do abonentów ok. 100 tys.
upomnień o nie zapłacenie rachunku. Przesyłka była polecona, a jakże -
przecież tepsa to poważna instytucja - poczta miała niezłe żniwo :)

(może to było "tylko" 18 tys. - liczba też astronomiczna - nie pomnę -
szczegóły są gdzieś w GW)

A stało się to dlatego, że tepsowy komputer nie odczytał jedej dyskietki z
banku :)