Re: precz z POLPAKIEM

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 10:12:50 MET DST

Nawiązując do postu z 17 Oct 00 21:10:29 GMT autorstwa Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl):
: Może to nie problem polskiego internetu....ale to takie ładne, że nie mogłem
: się powstrzymać..
: W każdym razie kolejny provider "zerwał z przyziemnymi ograniczeniami w
: transmisji danych".
: I to w jakim stylu...!

Precz z Polpakiem? Możesz nie korzystać - nikt nie każe.

A kto powiedział, że jeśli nie działa bramka TPNET-IPartners, to winna
jest tepsa? A może to IP coś zepsuło?

Kolejny nawiedzony, który najgłośniej drze się na tepsę, ale sam
oczywiście z niej korzysta. To jak człowiek, który stale jada w
McDonaldzie, ale mówi, że "nie cierpi tego gówna" - szczyt obłudy.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy pisze calkowicie prywatnie.