Re: WP pierwszym portalem ?

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 21:52:42 MET DST

Wojciech Myszka wrote:

> Ground Zero <ground_at_space.pl> wrote:
> GZ > Czy rzeczywiscie WP byla pierwszym portalem w POlsce?
> GZ > a co z ONETEM ?
>
> Zalecam wszystkim wpisanie w jakas wyszukiwarke slow "Wirtualna
> Akademia" - to cos powstalo jeszcze przed WP; robione bylo przez
> ta sama osobe: Leszka Bogdanowicza.

http://www.ue.etgi.pg.gda.pl/WA/WP
Pod tym adresem znajduje sie "pierwotna" wersja Wirtualnej Polski,
jesli wierzyc stopkom, z sierpnia 1995 roku (!?). Ja osobiscie
pamietam, ze gdzies w zamierzchlych dla mnie czasach laczylem sie
z wp.cnt.pl, a bylo to gdzies w polowie 1995 roku wlasnie.
A sama WP jako projekt CNT istnial pewnie nawet i wczesniej.
Nic juz nie rozumiem ;-)

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL