archie

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 22:44:42 MET DST

Kiedyś używałem archie.icm.edu.pl i bardzo mi się ten serwis podoba,
od kilku miesięcy jednak icm się trochę psuje, a archie zniknął,
próbowałem archie.task.gda.pl ale tam mi nic nie znajduje... czy istnieje
jakiś działający archie w Polsce?

--
Well it's a cold world   And I'm in the middle
Caught in the in-between   I don't belong here