Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 07:46:29 MET DST

Bartek Kulicki wrote:

> moze po prostu nie rozrozniac ?

To też jest jakis pomysł, ale nieco 'kryminogenny'. Znajdą się tacy co
będą łaczyć się, sciągać kilka listów i rozłączać i w ten sposób będą
mieć pocztę za free. Oczwiscie innych usług tak nie da się uzywać, ale
jakby nie patrzyć to jedna z popularniejszych uslug w sieci.

> sadze ze nie zmniejszy to odczuwalnie przychodu TPSA z 0202122 - a zdejmie z
> uzytkownikow watpliwa przyjemnosc skladania comiesiecznych relkamacji.

Tu nie ma co dyskutować, ale z tego co wiem, to sporo ludzi 'zbiera'
sobie takie nieudane połączenia i dopiero jak się uzbiera z tego spora
sumka to idą składać reklamacje. Można przecież reklamować połączenia do
roku wstecz.

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819