Re: Ile central TPSA wysadzić?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 16:04:23 MET DST

Dnia 18 Oct 00 o godz. 2:16, Dariusz Laskowski napisal(a):

> Hmm. W Gdańsku nie ma tak łatwo. Pokazanie rachunku z pieczątką nie
> wystarczy. Trzeba odczytać na stempelku numer Urzędu Pocztowego, udać się
> tam i otrzymać stosowne zaświadczenie, że właśnie tam, wtedy i wtedy
> pieniądze były rzeczywiście wpłacane.

Kretynizm do kwadratu...
A jezeli nie ma zadnego stempelka i zadnego urzedu pocztowego, bo rachunki
placone sa zleceniem stalym z banku, to co wtedy biurokraci z tepsy wymysla
ciekawego?
(Nota bene, ja sie w ogole dziwie temu, ze sa jeszcze ludzie ktorzy placa
rachunki telefoniczne i wszelkie inne gotowka na poczcie... Ale to juz temat
na inna grupe...)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl