Re: Zrywanie połączeń c.d.

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 00:33:13 MET DST

Syndrom Zwrotny <def2000_at_polbox.com> wrote:
[..]
> A więc:
> 1. TPSA pokarała mnie i moją linię A przydzielając mi jakiegoś CVX. PO CO?
> 2. Okazuje się, że takiej jest łączyć się przez
> 3. JAK MAM REKLAMOWAĆ POŁĄCZENIA, SKORO 275 bajtów, dociera po 1'30" a
> rozłączenia występują dopiero po 2-3 minutach?

Żeby je zareklamować najpierw musisz wykazać, że jest to wina stanu linni, a
nie modemu. Używając na dwuch linniach róznego sprzętu (jakby to powiedziec)
ciężko jest wykazać że owe obsewrwacje dotyczą tych samych warunków
eksploatacji :>

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*