DSI

Autor: Jerzy (qp_at_qp.kki.pl)
Data: Sun 15 Oct 2000 - 14:04:02 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów używa DSI, chciałbym usłyszeć opinię czy to ma sens,
i czy prędkość łącza jest rzeczywiście duża, a nie tylko deklaratywna. Łącze
jest dalej analogowe, jak ze zwykłym modemem. Słyszałem coś o łączach
satelitarnych, talerz podłączony do komputera, kto to sprzedaje? W miejscu w
którym jestem (peryferia Katowic) raczej nie mogę liczyć na sztywne łącze w
kablu a sytuacja dojrzała do tego żeby mieć stałe szybkie łącze. Może ktoś
może coś polecić?
Pozdrawiam
Jerzy