Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 16:43:33 MET DST

Dnia 14 Oct 00 o godz. 18:18, Jacek Rzeuski napisal(a):

> Różnica jest taka, ze nie ma kabla do abonenta B a urządzenie docelowe
> nie jest tepsy tylko ISP. Ale zauważ, ze przecietna droga połączeniowa
> do ISP jest dużo dłuższa niż do 020 z tego względu, że tepsa ma swoje
> dostepy w większej ilosci punktów. Gdyby przy każdym punkcie dostepu 020
> było też urządzenie dostepu do ISP to faktycznie możnaby mówić o równych
> kosztach. A tak niestety nie jest.

No to wychodzi na to, ze sie zgadzamy. Bo ja zalozylem, ze tak jest :-) i z
tym zalozeniem pisalem o innych ISPach z numerami 020... - ze maja swoje
dostepy w centralach. Bo o takich ISPach ktos tu pisal wczesniej.
Niemniej jednak, generalnie wychodzi na to, ze koszty polaczenia z 0202122 sa
na ogol nizsze niz koszty polaczenia z numerem dostepowym dowolnego innego
ISPa. A ja caly czas o tym pisalem, bo to wlasnie dowodzi, ze dostep do
Internetu przez 0202122 nie jest za darmo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl