Re: Co się dzieje na serwerze news.tpi.pl?

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sat 14 Oct 2000 - 17:26:33 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> kilka godzin? jaki tam jest sprzęt? poza tym jest już 17

Swoją drogą ciekawie dzisiaj czyta się newsy - praktycznie zero ruchu.
Niedziela - odpadli wszyscy, którzy postują na koszt np. pracodawców...
Z innych przyczyn odpadli znienawidzeni tepeesa-autlukowcy...
I co, nie ma już polskiego Usenetu...?
LOL!

--
Dariusz Laskowski         Przykro mi Wodzu, ale ja też kiedyś muszę odpocząć.
mailto:darlas_at_post.pl     Wszystkie losowania są zawieszone do odwołania.