Re: abuse@tpnet - żałosne

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 20:39:51 MET DST

B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam (Bart Ogryczak) wrote:
> btw. o tym, że abuse_at_TPSA wysyła ostrzeżenia do osób zgłaszających
> nadużycie IIRC już pare razy było. Gdyby ponosili konsekwencje..

Słyszałem (aczkolwiek nie wiem, czy tak jest w istocie), że abuse_at_cst
zaczęło rozsyłać ostrzeżenia do dialupowców atakujących pakietami..
oczywiście TCP 18245 -> 21536. (Których zresztą jest coraz i coraz
więcej i nikt nie wie co za ustrojstwa je produkują.)

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
JEDYNYMI zasadami mają być te, którymi rządzą się protokoły.