Re: Jakie sa ustawowe prawne obowiazki administratora serwera pocztowego w przypadku powiadomienia ze uzytkownik zostal zbombardowany mailbombingiem ?

Autor: BrodA (kacper_at_arip.com.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 13:53:10 MET DST

"Sylwester Zarębski" <sylwek_at_isp.net.pl> wrote in message
> I co wtedy ?? Zapewne kasujesz wszystko ??

No hmmm jakby ci tu powiedzieć, zciągając pocztę do siebie kasuję ją z
serwera. Mam więc pewność że jak ktoś mi przyśle x postów których ściąganie
zajęło by mi x czasu po to tylko żeby je skasować to bym ich nie ściągał
tylko wykasował na serwerze za jednym zmachem (mniejsza o to jak).

> Nie wyskakiwałbyś z takimi głupimi odpowiedziami, które
> nie wnoszą nic do tematu.

nie wnosi nic do tematu ? Nie zauważyłem żeby ktoś wcześniej napisał to co
ja. A wogóle to na czym polega głupota mojej wypowiedzi ?.

Pzdr.
BrodA