Klient POP3 z umiejętnościami...

Autor: Rafał Wielicki (rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 23:36:17 MET DST

Cześć
Szukam klienta (pod Win9x) poczty obsługującego POP3, ale posiadającego
następującą cechę:
Gdy mam na koncie 3 maile każdy po 1MB to gdy każę mu ściągnąć pocztę a
podczas ściągania z jakiś niewytłumaczalnych powodów (TPSA) zerwie się
połączenie w połowie trzecego listu to na serwerze będę maiał tylko
ostatni list (ostatni ma zostać bo nie został do końca ściągnięty
pozostałe tak więc nie chcę ich jeszcze raz ściągać)
Pozdrawiam R.W.

--
 Rafal Wielicki <mailto:rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl>
   Technical University of Gdańsk, Telecommunications Faculty