Re: Praca magisterska

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 18:27:45 MET DST

On 12 Oct 2000 16:08:15 GMT, citizen TK testified:

> Jeżeli naprawdę nie wiesz o co chodzi w Internecie/grupach dyskusyjnych
> itp. to nawet napisanie tak prostej rozprawy naukowej jak praca magisterska
> może być niemożliwe. Twoja praca może być niewiele warta.
> Temat:
> Grupy dyskusyjne w internecie jako nowa
> forma działalności kulturalnej młodzieży
>
> jest bardzo interesujący (chociażby kultura języka......). Szkoda go
> skopać....
        ależ skąd. miałem okazję chodzić sobie na wykład pt. "społeczeństwo
informacyjne". porwadzone przez IIRC profesora socjologii. oczywiście nie
miał pojęcia o tym jak Inet działa, co to są np. grupy dyskusyjne, nie mógł
uwierzyć że istnieje darmowe oprogramowanie jakości porównywalnej z
komercyjnym itp. itd. co nie przeszkodziło mu w budowaniu bardzo złożonych
teorii na temat jakie to 'społeczeństwo informacyjne' jest ;-P

bart

--
"Przeciez nie ma internetu bez przegladarki" - (c)Dariusz Kaminski
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/