Re: Panstwowa Komisja Wyborcza w SIECI - dziwne!!!

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 16:59:20 MET DST

Użytkownik "Miros/law `Jubal' Baran" <baran_at_hell.pl> napisał w wiadomości

> Obaj chyba nie czytaliście całej dyskusji, i ten, co odezwał się
> przedostatni, i ten, co się tak przepięknie zblamował listem do
> redakcyj.

Szczerze - przyznaję się, że umieściłem w liście o wiele za dużo
wykrzykników, wielkich liter itd. itp. Cóż, byłem wzburzony. A to dlatego,
że 1) dyskusję śledziłem od początku 2) obejrzałem odnośnie strony WWW,
dosyć uważnie. Tak więc chyba znam przedmiot dyskusji.

Proszę więc, wytłumacz mi gdzie dokładnie się zblamowałem (jeżeli masz na
myśli coś innego niż sam ton listu), albo czego nie rozumiem.

Pozdr.

B.