Re: Onet z Infoseekiem i Altavista

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 10:01:15 MET DST

Szymon Nitka wrote:

> Witam,
>
> Kolejny imo bardzo dobry krok Onetu i kolejny krok Polski ;> w kierunku
> czołówki Państw nasyconych nie tylko portalami, ale także "topowymi"
> wyszukiwarkami:
>
> -> http://altavista.onet.pl/

Taaa:

Brak połączenia, spróbuj za chwilę...

:)

Zastanawia mnie tylko ile ruchu generuja w polskiej sieci wszelkiej masci
wyszukiwarki. Kazdy szanujacy sie portal ma co najmniej jedna, a jak widac
Onet zaszalal i ma nawet dwie!

Pół biedy, gdyby to były tylko duże (za przeproszeniem) portale: nie! nieraz
już obserwowałem w logach jakieś domorosłe engine'y. Ostatnio jeden pacan od
jakiegoś ISP o portalowych ambicjach popełnił błąd w swoim wspaniałym skrypcie
i wygenerował kilkadziesiąt tysięcy requestów w ciągu dnia do jednego pliku.

To właśnie nasza Polska, nasza Rzeczpospolita...

Wanted