Re: SDI, Johnson&Johnson i Maroko

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_tpi.pl.invalid)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 08:14:13 MET DST

"Michał Ropka" <misio_at_ask.net.pl> wrote:
> Czyli pakiety odfiltrowane na 194.204.130.158.
Tak.
Pakiety ICMP/UDP.
> Wlasnie to zrobilem:
[tu wyciag z whois'a]
> A wiec jednak "JOHNSON AND JOHNSON" z "MA" dostal od TPSA IP-ki jak
> napisalem.
A ja skorzystalem z mirrora whois'a i dostalem:
route: 194.204.128.0/18
descr: TPNET (PL)
descr: Provider Local Registry
origin: AS5617
notify: konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl
mnt-by: TPNET
changed: konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl 19960530
source: RIPE
> Sugeruje wiec, ze albo maja burdel i korzystaja z oddanych IPkow albo jakos
> dziwnie im je oddali albo informacje w RIPE sa nieprawdziwe/nieaktualne.
No wlasnie - rozjechaly sie bazy w ripie ?
> Czyli w tym przypadku VisualRoute wcale nie musial byc taki "BE".
Fakt.
Poprostu zawsze korzystam z mirrora bo dziala szybciej.
> Plakac nalezy nad tym, ze jak ktos zobaczy "Morocco" to juz mu sie wydaje,
> ze te pakiety ida przez inny kontynent. Moje pakiety w takim razie ida z
> Krakowa zawsze przez Szczecin ;) (patrz wyzej).
:)))

--
Przemyslaw Maciuszko
TP Internet