Re: Sprawa lipy wyja?niona & question about serwer news

Autor: Sławomir Kuczera (skuczera_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 00:08:42 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Kojdecki" napisał w wiadomości ...
> Kwestia tego co rozumiec przez "kasa centralna". Ja to rozumiem w ten
sposob,
> ze wszystkie faktury sa placone przez centrale (tak jak ma to miejsce
w kilku
> firmach z ktorymi sie spotkalem). Ale w TPSA tak nie jest. Widzialem
na wlasne
> oczy przelewy wyslane z Rybnika (a nie z Warszawy) ...

No to widzę, że moje rodzinne miasto się rozwija :)
BTW: Jaki polecalibyście serwer news'ów dla użytkownika Netii??? Gdyż
łączenie się w tym celu jedynie na 0-20 jest czystą głupotą... Czy na
Górnym Śląsku są jakieś MAN'y lub ICM'y??? (bo że są w Krakowie to wiem,
ale szukam czegoś jak najbliżej)

> pozdrawiam,
>
> Radek
> --
> Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail

Sławomir Kuczera skuczera_at_go2.pl & klasykapc_at_poland.com
Klasyka PC - redaktor naczelny
http://pc.klasyka.do.pl (nowy adres!!!) www.klasykapc.prv.pl ->redirect