Re: Problem z DNSami

Autor: Filip Piechota (filaj_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 06:28:49 MET DST

"W4Rp" <warp_at_clubbing.pl> wrote in message
> "Filip Piechota" <filaj_at_lonet.gdynia.pl> wrote in message
>
> [blablabla]

> musisz poczekac az domainzero odswiezy swoja konfiguracje. przeczytaj faq
> nastepnym razem. tam jest o tym napisane ;)
>
> W4Rp

Poczytalem. O ile mi sie wydaje to domainzero.com juz odwsiezylo swoje DNSy.
Na poczatku w WHOIS pokazywalo mi jako nameserver dns.enom.com mimo ze juz
zmienilem konfiguracje, ale po ponad dobie (czyli mniej wiecej po tylu co
ile sie doswieza ich nameserver) zmienilo sie na granitacanyon.com. I co
teraz??????

Filip