Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 19:54:05 MET DST

Dnia 7 Oct 00 o godz. 3:08, Piotr Jaworski napisal(a):

> Czy dobrze rozumiem? Dzwoniąc do cioci to *ONA* funduje połowę tej rozmowy?

Przeczytaj dokladnie jeszcze raz to, co napisalem.
Gdzie ja napisalem o tym, ze twoja ciocia ci cos funduje?
Napisalem, ze dzwoniac do cioci placisz za wykorzystanie DWOCH ZAKONCZEN
ABONENCKICH.
Dzwoniac na 0-202122 placisz za wykorzystanie JEDNEGO ZAKONCZENIA
ABONENCKIEGO, wiec na co idzie druga polowa oplaty za polaczenie? Wlasnie na
_dostep do Internetu_, ktory jak Ty twierdziles, podobno jest za darmo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl