Re: chamstwo tpsa

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 09 Oct 2000 - 00:53:30 MET DST

Michal Zalewski wrote:

> To bzdura bzdura bzdura. Jesli ZMIENIASZ serwer i chcesz korzystac
> z grup, z ktorych korzystales wczesniej, albo z grup, ktorych nazwy
> chcesz znac - nie ma problemu. Zerujesz numeracje. Jesli Twoj klient
> na to nie pozwala, to jest glupi. Rozdziel dwie rzeczy -
> _przegladanie_ listy grup i subskrybowanie konkretnej grupy.
>
> I tak Netscape i Explorer sciagalyby wszystko, a madrzy ludzie by tego
> nie uzywali.

Rozumiem, że chodzi Ci o to, że subskrybujesz dajmy na to pl.test
i dalej chcesz ją czytać, ale chcesz zmienić serwer. Przy okazji nie
chcesz ściągać całej listy grup z nowego serwera, bo Cię po prostu nie
interesuje. Zmieniasz we właściwościach serwera np. news.tpi.pl na
news.onet.pl i już. Nie ściągasz żadnej listy grup, jeżeli to
rzeczywiście taki problem.
To o to chodzi? Bo ja cały czas nie nadążam. Jeżeli o to, to znaczy,
że Ty nie wiesz o czym mówisz, a z kolei ktoś inny niepotrzebnie ściąga
to czego ściągać nie chce i jeszcze narzeka.

--
Dariusz Laskowski          Czepiam się ludzi, którzy piszą: "my", "nas",
Gdańsk Wrzeszcz            "oni". Z doświadczenia wiem, że kłamią.