Re: chamstwo tpsa

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 20:36:30 MET DST

Użytkownik "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_dione.ids.pl> napisał w wiadomości
On Sun, 8 Oct 2000, Marek wrote:

> Prawda, ja także próbowałem z news.tpi.pl i zrezygnowalem po 45
> minutach czytania listy grup, przy stanie licznika 18000 (na okolo
> 34000).

Zdajecie sobie sprawe, ze za ten stan odpowiedzialnosci nie ponosi ani
TPSa, ani UOP, ani pl.internet.polip, tylko bezbrzezna glupota waszego
oprogramowania do czytania newsow, ktore upiera sie na pobieranie calego
activa z serwera?;P

Czlowieku! Dlaczego walisz od razu z grubej rury.
Skoro jestes taki wszechwiedzacy to moze powiedzialbys dlaczego 18000 grup z
news.tpi.pl czyta sie 45 minut a 16000 z news.onet.pl niecale 5 minut? I to
mniej wiecej w tym samym czasie - w sobotę około 5 rano? I o ile mi wiadomo
przy zakladaniu nowego konta serwera grup dyskusyjnych za pierwszym razem
czytana jest cala zawartosc serwera, tj. lista dostepnych przez niego grup
dyskusyjnych - po to, aby dokonac subskrypcji.

Probowalem kilka razy na tpi - za kazdym razem transfer byl fatalnie niski.

Naprawde, prosze Cie, nie musisz udowadniac ze wszystko jest w porzadku, bo
chyba masz takze swiadomosc ze nie jest. Chyba ze traktowac bedziesz
internet jako dobro dostepne dla wybranej grupy odbiuorcow, majac na uwadze
przede wszystkim siebie.

Koniec dyskusji na ten temat na przyszlosc.

Marek

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=