Re: chamstwo tpsa

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 19:34:16 MET DST

Użytkownik "Mat" <maciek_at_icom.prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chciałbym długo jednak przez Was nie mogę, ale to już inna sprawa. Chodzi
mi
> o serwery newsowe, korzystałem z serwera news.artur.pl i pewnego razu się
> dowiedziałem, że jeżeli lącze się przez 0202122 to nie moę odbierać grup z
> hierarchi pl. Nie dość, że macie strasznie wysokie ceny to jeszcze
> ograniczacie dostęp, bo Wasz serwer ma 34 tysiące grup, gdzie około 400
jest
> polskich, które mnie interesują, bo tylko polskie są dla mnie ważne. Wy
> robicie kino i komedie (dwa w jednym). Mam tego dość!!!!!!!!!!!!!

Prawda, ja także próbowałem z news.tpi.pl i zrezygnowalem po 45 minutach
czytania listy grup, przy stanie licznika 18000 (na okolo 34000).

Jesli masz konto pocztowe na onecie, to sprobuj na serwerze news.onet.pl.

Jest tam tych grup znaczaco mniej, a poza tym czytaja sie szybko, nie tak
jak na tpi, gdzi modem milkl na dlugie minuty!

Marek