Re: TPNET dzis

Autor: Andrzej Lawa (alawa_at_obywatel.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 17:12:05 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <grzesjan_at_onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> I dwie rzeczy: jakąkolwiek tepsa miałaby strukturę, i tak znajdą się
> tacy, co będą narzekać. A po drugie to przecież tepsa się właśnie
> zaczęła rozbudowywać.

Czy to oznacza, że teraz tylko w niedziele (i inne całkowicie niepracujące
święta) SDI będzie działało, bo akurat nikt nie będzie dłubał? Jak do tej
pory miałem jakieś 3% normalnej wydajności przez cały ostatni tydzień
września, pół ostatniego czwartku (5 X) i conajmniej od połowy piątku do
połowy soboty (6-7 X). A TPSA i tak bezczelnie przysyła mi fakturę w pełnej
wysokości. Toż to nawet SPEC robi obniżkę, jeśli ma jakąś awarię i przez
jakiś czas nie ma ogrzewania!

Grrrrr... Ja tam składam reklamację. Zresztą i tak, jeśli znowu nawali, nie
będę im mógł zapłacić w ogóle - mam Eurokonto WWW i płacę przez internet.

Ciekaw jestem, zbiorowe zaskarżenie TPSA nie tylko o zwrot części kosztów,
ale także o oszkodowanie za straty (w końcu niektórzy mogą wykorzystywać
internet do zarobkowania poprzez chociażby wyszukiwanie informacji do
artykułów), miało by jakieś szanse?

> : jeśli dobrze zrozumiałem, to po ataku nuklearnym na tej jeden router
> : wszystko w Polsce staje?
>
> Hmm... Wytłumacz mi, jak można nuklearnie zaatkować jeden ruter? :)
> Minimalna masa krytyczna rozwali całą Warszawę i dokładnie NIC nie
> będzie działać. A Ty będziesz sie leczył po chorobie popromiennej, a
> nie używał intrenetów ;-)

Ty masz takie priorytety, inni mogą mieć inne ;-P