Re: Tepsa neverending story...

Autor: Radek B (rab_at_chip.klub.inv.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 21:01:53 MET DST

AVE !
Zbig Andrzej Gintowt pisze:

>Obledny internetowy taniec tych ,ktorzy wpadli w siec tepsa trwa...
Dodam jeszcze coś od siebie.
W związku z tym, że padło główne łącze TPSA ze światem próbowałem
ustawić sobie serwer w3cache na w3cache.lublin.tpnet.pl. Myślałem, że
będzie szybciej. Jak wynika z tracert jest to najbliższy mnie serwer
w3cache. Okazało się jednak, że nie mam uprawnień do korzystania z
niego. PARANOJA.

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
              ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !