Re: Ciekawostka

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 01:33:54 MET DST

O mam, znalazlem:

From: "Tymek" <abuse_at_zigzag.pl>
To: "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_dione.ids.pl>
Subject: RE: SPAM: Zapraszamy do ALBIONU (fwd)

Nienawidzisz spamerow? To czemu spamujesz do mnie?

[i ponizej zacytowany moj oryginalny mail, a szlo to tak:]

> Ci spamerzy, reklamujac swoja strone hostowana na serwerach Polbox oraz
> wykorzystujac adres nalezacy do ZigZag'a (195.116.234.236), wyslali spam
> pod wszystkie adresy e-mail, jakie udalo im sie zebrac przeszukujac
> archiwa polskiego Usenetu (sugeruje to tresc listu oraz doniesienia od
> innych osob).
>
> Aczkolwiek wysylanie spamu nie jest przestepstwem, to jednak, zwlaszcza w
> przypadku tak razacego naduzycia i braku wyobrazni, jest zdecydowanie
> niezgodne z zasadami netykiety, a co wiecej, nie wplywa zbyt dobrze na
> [...]

(i czekam na pozew za publikacje korespondencji)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=