znowu stoi ?

Autor: porzeraczmuzguw (news_at_pozmu.com)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 20:34:33 MET DST

Mam takie pytanko - czy mieszkańcy stolicy kraju, Warszawy mają jakieś
problemy z Internetem??? Bo dziś przez moje SDI to nawet nagłówki
trudno ściągnąć (o czymś takim jak icq, ftp czy www to mogę dziś tylko
marzyć). Czy ktoś doświadcza podobnych problemów - czy ja mam
paranoję???

--
|pozdrawia         news_at_pozmu.com    |