Re: Ciekawostka

Autor: Miros/law `Jubal' Baran (baran_at_hell.pl)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 13:47:49 MET DST

PT Andrzej Bursztynski pisze:

> Ale jest bardzo niekonsekwentny bo jak Lechu zapromował Open Source
> to sami straszyli sądem -)

Jakby co, to sam mogę w sądzie zeznać, że tenże gentleman który tam
odbiera telefony zarzekał się, że wysyłanie niechcianej poczty nie jest
w/g niego zabronione przez prawo. ;->

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]