Re: dostep do grup dyskusyjnych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 07:47:13 MET DST

Marek wrote:

> Swięta prawda, tylko to potrwa z dobrą godzinę.

A gdzie tam! Przez modem kilka minut.

P.S. Ale skoro już mowa o zjawiskach nadprzyrodzonych to kiedyś
męczyłem się całą noc (z przerwami), żeby ściągnąć listę grup
z news.tpnet.pl :)

--
Dariusz Laskowski                      Ja rozumiem w tramwaju dla kawału
Gdańsk Wrzeszcz                        kogoś podpalić, ale w teatrze?!?