Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 19:04:40 MET DST

"Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> wrote...

> Nie z TPSA ...

To dziwne wydawalo mi sie ze oferty dotyczyly rowniez posiadaczy
tepsowskich linii ale moze sie myle, a moze sa sposoby tanszego
oddzwaniania po ich drutach w kazdym razie sa to incjatywy
godne pochwaly.
Natomiast rada kogos wczesniej zebym zorganizowal sobie
stale podlaczenie do dobrego providera 2000-3000 na dziendobry
+1000 do 2000 co miesiac czyli na poziomie krajowej pensji
nie jest do zakceptowania dla wiekszosci osob ktore pragna, powinny
a niekiedy musza korzystac z internetu nie sciagajac gigabajtow
danych lecz potrzebujacych moze niewielkiej ich ilosci ale
w stabilny i rozsadnie szybki sposob.
Chodzi tu o szybkosc ktora pozwala uzyskiwac informacje
niezaleznie od pory dnia, godziny, pory roku w sposob
nie paralizujacy innych czynnosci dla ktorych te informacje
sa potrzebne.
O ile wiem w ten sposob wykorzystywany jest internet w wiekszosci
krajow i przewaznie za symboliiczne kwoty.
Przewaznie nizsze nominalnie od spotykanych u nas, a praktycznie
zawsze wielokroc nizsze przy uwzglednieniu zarobkow danego kraju.

miab