Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 18:16:00 MET DST

In article <8reqc5$bb0$1_at_news.tpi.pl>, miab wrote:
>Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl>
>
>Uswiadomilem sobie wrescie ze innym providerom zalezy
>na tym zeby jakosc providerstwa tepsy byla i pozostala
>jak najgorsza bo wtedy oni beda mogli na udrece abonentow
>trzepac kasiore oferujac uslugi ciut lepsze.

Dodam tylko, ze jakosc _darmowego_ (znaczy 0202x22) providerstwa :))
Ewentualnie padanie (platnego juz) SDI tez jest dla providerow
"korzystne" ...

Bo jesli chodzi o np. Polpak (z ktorego zdecydowana wiekszosc providerow
musi korzystac) to jego zle dzialanie wplywa na zle dzialanie providera.

Natomiast powinno byc (hmm ... 18-go ML ma konferencje, moze sie dowiemy)
tak, ze oplaty za 0-20xxxx sa stale. Z czego jakas czesc idzie do operatora
telefonicznego, od ktorego jest inicjowane polaczenie (TPSA, Netia, etc...)
natomiast pozostala czesc idzie do providera za udostepnienie sieci
informatycznej (Internetu). Tak bedzie OK, gdyz cesarzowi co cesarskie
(tepsie za polaczenie telefoniczne) a Bogowi co boskie (providerowi za
dostep do internetu).

Bedzie wtedy "zdrowa konkurencja" , gdyz :

1. 0202122 - oplata _w_calosci_ dla TPSA - czesc jako polaczenie tel.,
   a reszta jako internet

2. 020xxx1 - oplata czesciowo dla TPSA a czesciowo dla Providera 1
3. 020xxx2 - oplata czesciowo dla TPSA a czesciowo dla Providera 2

Teraz uzytkownik wybiera sobie dowolny numer (np. po reklamie w gazecie)
i dzwoni ... bez zadnych "papierkow" .. jesli poziom uslug mu "odpowiada"
to provider ma nowego klienta. Jesli cos nie tak, to wybiera innego
providera. Moze wybrac 0202122 - wtedy jesli jest zadowolony to TPSA
zarabia "czesc internetowa"...

Tak ja to widze, i uwazam ze tak powinno byc _NAJSENSOWNIEJ_ ...

zobaczymy co Panowie z ML wymyslili ... ;)

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail