Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 23:25:19 MET DST

On Tue, 3 Oct 2000 23:18:28 +0200, citizen miab testified:

> Użytkownik "Bart Ogryczak" <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam>
> napisał >
>
> Jezeli na autobusie bylo by napisane "Wycieczka polaczona z ogladaniem
> filmu"
> i dodatkowo przedsiebiorstwo autobusowe bylo by dysponentem kina (tak na
> marginesie jednego i drugiego najpierw mi ukradzionego) to napewno
> zadalbym.
        No to milej zabawy. Ciekawe gdzie znajdziesz przedsiebiorstwo
autobusowe ktore zapewnia Ci linie, na ktora bilety kosztuja dokladnie
tyle samo co na kazda inna, ale jeszcze daja w cenie wstep do kina.
;->

bart

--
      o/~ lecz po nocy przychodzi kac, a po burzy powódź o/~
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/